…och i morgon firar vi
24 april 2008, 17:38
Filed under: Fest!, Uncategorized
  • Nytt jobb
  • Massa sommarledigt
  • Nystart
  • Blogg igen
  • Jorden snurrar
  • Våren är här
  • På söndag regnar förhoppningsvis det mesta av pollen från sälg och vide bort

 

Barnen skall till farmor och farfar och jag och S skall ut på något helt galet. Eller, jag vet inte riktigt, för det är S som håller i spakarna och hemligt är det. Men jag har med all tydlighet klargjort att det skall firas på gränsen till överdrivet.

                                                                                            *myyyser*

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åhh så glad jag blir, först en härlig vårdag och så en glad Mo på det! 🙂

Kram

(hoppas också att den nedrans pollen regnar bort snarast)

Kommentar av Helena

Helena: Hej och välkommen! Du blev första kommentator på SoS vilket värmer stort. Du aaaanar inte vad roligt det är att vara igång igen.

och pollen… de avskaffar vi NU, eller hur?

-kram tillbaka över fjärden.

Kommentar av Mo

Åh, du är tillbaka! Välkommen åter säger hon som inte bloggar alls. Fast jag har åtminstone börjat dokumentera mitt pysslande via webben….

Grattis till nytt jobb! Antar att det är skälet till den långa ledigheten. Jepp, man ska säga upp sig på våren och börja till hösten. Finns inget bättre. Samma bransch eller helt nytt? Chef igen eller?

Kommentar av Marie




Kommentera

