opassande
24 april 2008, 21:30
Filed under: Nu har hon funderat för länge | Etiketter: , ,

Maken S skall i vanlig ordning iväg på ”hej-och-hojsan-alla-chefer-i-vårt-multinationella-företag-get-together-alleman-ohoj”.

Naturligtvis skall detta ske sön-tors i midsommarveckan. För er som inte kan historian i min gamla blogg så ger jag er lite info; -midsommar här hemmavid är inget som vi tar lätt på, midsommar är på allvar och något som tärvar minst tre dagars förberedelse. Midsommar är årets fest med stort F.

Först skulle de till Milano…

Sedan funkade inte det så de skulle till *fniss* Birmingham.

Jag förmodar att min reaktion vid ortsbytet inte var av direkt passande art men ibland så slinker ett ”JA! Ha-ha-ha…” orförskämt lätt över läpparna.

Missunsam – Moi?  No-no-no…

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Grattis som fan till der neue arbeit!!! Fast tre månader… det var la’ te å ta i?

Tråkigt med höften… tyvärr ökar det risken att jag gör en DNS oxå! Min sjukgymnast tyckte att jag skulle ge upp totalt att springa långt, fast inte för min bilaterala tibialispostperiostit utan för att jag bara har ”typ 2a fibrer” i mina muskler!

Tjohoo, kul att ha dig tebaks!

Kommentar av Pelle

Pelle: Tackar så jättemycket. Ja du vet ju vad det handlat om och att SoS är lite av min revanch.

-Typ 2a fibrer? Now you lost me… Betyder det korta fibrer? jag har någon gång i simmeriet fått dommen ”långfibrig” vilket skulle betyda att snabb blir jag aldrig men uthållig.

Tack igen

Kommentar av Mo

…då skulle jag nog definitivt säga 100% typ 2B fibrer!

Kommentar av Pelle

Pelle: -typ 2B… det låter som ett virus eller så…

Kommentar av Mo




Kommentera

