svt.se
24 april 2008, 19:40
Filed under: Uncategorized

svt.se är helt klart det nya svarta. Ok, jag är lite sen men glöm inte att jag bor på landet och på landet skiter vi i det mesta förutom House på teven.

Men så hade jag tråkigt. Så jag frågade a1 och a2 vad de surfade på och de surfade på svt.se (bolli). Ungdomen vet ju bäst så jag följde den unga linan.

Nu sitter jag vid köksbordet på kvällarna med små lurar i öronen och datorn i knät och gör som ungdomen; jag svt:ar. Jag ser Barnmorskorna och snörvlar så fort ett barn tittar ut och ”ooosch-ooosch-oooschar” med Mange i Var fan är mitt band.

Helt perfekt. Nu bestämmer jag när jag skall se på tv.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ingen är gladare än jag 🙂 Välkommen tillbaks, jag har saknat dig jättemycket!

Kommentar av hedgehog-sara

Hehe.
Gissa om livet leker lite lättare nu? Jag har saknat bloggen massor. Min gamla kommer aldrig tillbaka men nu startar jag om och det känns bara bra.

…och du jag har saknat dig, nätkotten min.

Kommentar av Mo

Trevligt att ha Dig tillbaka i bloggosfären igen! Jag har saknat dig. Åhå, barnmorskor på datorn säger Du. Jag har inte tittat när det har gått på televisionen, men hört mycket gott om det. Dags för mig att snyfta lite också kanske?

Kommentar av Weronica

Wero: TACK från hela hjärtat. Barnmorskor på datorn är grejor det! Snyfta på.

Kommentar av Mo




Kommentera

