så mötte hon Molly
25 april 2008, 16:52
Filed under: Fest! | Etiketter: , ,

 

http://www.oddmolly.com/

Molly är fotsid och Odd.

Mo och Molly kommer ha en date i Side i början av juli, om allt vill sig väl möts de redan på midsommarafton om Mo lyckats bränna igång sitt genomskinliga skinn dessförinnan. Molly fick i alla fall följa med hem, inslagen i silkespapper och allt, det kallas kärlek.

 … hjälp blev detta en modeblogg nu? Det hoppas jag verkligen inte.

* * *

och vilken dag som helst skall hon lära sig ladda upp bilder i wordpress, -hjälp…?!

* * *

Uppdaterat lördag: Se där minsann, en bild… hur f-n gick det till?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

lär dig pronto, för jag vill se Molly 🙂

Kommentar av hedgehog-sara

[…] som skulle vara så fin… En kväll i Turkiet skulle jag äntligen vädra min kära Odd Molly. Till den såklart mina kära Hasbeens, precis som jag planerat. Jag känner mig […]

Pingback av jag som skulle vara så fin… «




Kommentera

