kvällspromenad
29 april 2008, 19:46
Filed under: Uncategorized | Etiketter: , ,

Vi drog iväg jag och S på en rejäl kvällspromenad. Luften var ljum när vi gick lite bort från kusten.

I skogen höll jag på att kliva på en snok och i alla buskar kvittrades det och byggdes bon. Alla träden visar skira löv och allt går i så där underbart friskgrönt.

Just där och då kom den simpla tanken… ”jamen vad bra, allting verkar funka i år också, vilken tur”. Det där med all miljöförstöring har verkligen krupit in under skinnet för att stanna… med all rätt.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kliva på en snok… naturen är full av faror, tacka vet jag asfalt… 😉
Nu finns det en tävling hos mig med fina måbra-priser för både utsidan och insidan. Trevlig helg!

Kommentar av Charlotte

Charlotte: Jag ilar!

Kommentar av Mo




Kommentera

