desperado
30 april 2008, 16:40
Filed under: Irriterande | Etiketter: ,

Halvdag idag. Bra så tycker jag som ändå hade det jobbigt nog.

Jag råkade nämligen ut för en arbetsplatsskada. På mitt bord brukar jag ha ett fat med frukt och en liten skål med blandade nötter. Den här veckan har jag varken fyllt på fatet eller skålen eftersom det var så kort vecka.

Meeeeen kvar på botten av den lilla skålen låg ju de där tre pistagenötterna. De där som alltid blir över… de som är helt omöjliga att öppna.

Men är man tillräckligt desperat så…

…-saxen… kan man ju ta…

Första och andra nöten besegrades med den äran. Men den sista jäkeln. Och innan jag ens hunnit börja bli arg så slant saxen… tänk er synen; uttråkad och hungrig Mo opererar upp pistagenötter och det hela slutar i ett blodbad.

Tur att det var en kort dag.

Trevlig Valborg på Er alla.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Snyggt… kort arbetsdag och korta fingrar!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: Nu blir det ju ännu svårare att skriva!

Kommentar av Mo




Kommentera

