uppdatering tack!
02 maj 2008, 20:48
Filed under: Uncategorized

Nu har det pratas och tjatats om fågelinfluensaepedemier i flera år om våren. Som den kustbo jag är så brukar jag kolla in fågellivet i vår lilla hamn, dessutom är jag ju lätt fobisk för det mesta som har med sjukdomar att göra, så jag brukar har koll.

No mad birds here so to speak. Then MamaMo´s gonna…

Men så i år. Inte ett ljud om ”influerade” pippifåglar. Totalt tyst.

Just därför har vi ju såklart en knassvan i lillhamnen. Är den månne vanligt galen eller är det värre? Jag hoppas på normalt, vanligt, galen knassvan. -Eller har ni hör något annat?

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

