reviderar igen…
04 maj 2008, 19:40
Filed under: Uncategorized

på en timma hinner man bli både yr och konstig och vips har jag hoppat av fastan också. Astma, pollen, sol och fasta är inte en bra kombination. Så här knepig har jag inte blivit förr (har ju fastat massor av gånger). Så jag bröt direkt, fasta för mig handlar inte om att bevisa något utan att rena kroppen.

Dessutom kan jag roa er alla med att berätta att min näsa är rödare än en clowns.

* * *

Avdelning: Se där… när hon äntligen fick lite färg så klagar hon. Oklädsamt.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Har du sett en asgam, kloakråtta eller en krokodil fasta för att rena sin kropp? Nä, just det. Jag tror inte heller vi männislor behöver rena sina kroppar med hjälp av att fasta så det var bra att gav upp fastan! Jag får ju bara bilder av Kerstin Dellert som popar up…

Kommentar av Pelle

Pelle: Den här gången ger jag dig rätt. Du och Kerstin Dellert, hon verkar poppa upp lite då och då?

Kommentar av Mo




Kommentera

