oj, hoppsan-hej!
06 maj 2008, 20:31
Filed under: Uncategorized

Var det bara jag som nyss märkte att vi spräckte siffran 1000 för besök?

-Hoppsi-pruttan-lej-jag-blir-alldeles-glad-inuti-mej! Inte illa för en blogg faktiskt nästan inte alls finns!

För det gör den ju inte… alls.

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

jomen den finns ju… jag är ju här 🙂

Kommentar av Linda K

Linda: -Tjchhhhhhhh! Den finns bara i smyg… ju. På ett halvkriminellt sätt 😉

Kommentar av Mo

Jag är här! Har tittat in här några gånger sedan jag fick ditt trevliga mail om denna bloggöverraskning. Tyvärr blir jag dock alltid avbruten när jag ska kommentera 😉

Kul att du är tillbaka. Grattis till nytt jobb också1

Kram M

Kommentar av Mams

Hänger också här ibland, så ju mer vi kommenterar desto verkligare blir det. Du slutar väl inte för det?

Apropå ditt svar på jobbkommentaren. Du har så rätt så rätt, men min chefstjänst är i ett konsultbolag och då förväntas alla debitera. Chefen dock mindre än de andra, dvs endast ca 70-75%. Jag är således chef på deltid, vilket i vilket fall som helst är frustrerande och även en intressekonflikt då jag rent principiellt kan resurssätta mina projekt med de bästa och lämna bottenskrapet till de andra. Tur att jag inte gör det.

Kommentar av Marie

hurra!

Kommentar av hedgehog-sara

Mams: Vad kul att du smyger omkring här. Du känner mig; kommenterar gör man när man vill och hinner!

Marie: Jo. Det är OK. Alla papper är skrivna. Men vi kanske inte skall referrera tillbaka till den gamla bloggen. Håller vi det så så finns inga orosmoln. Och jag tänker inte sluta än på ett tag i alla fal!

Sara: Nu tar vi nästa tusen. Tänk vad glad man kan bli för något som på förra bloggen var vardagsmat. Det är inte lätt att vara ”ny” i branschen 😉

Kommentar av Mo




Kommentera

