…vi är här nu
08 maj 2008, 18:28
Filed under: Fest!, Ja!, Uncategorized | Etiketter: , ,

-hoho, här är vi!

Ett stort fint vitt paket stack upp ur brevlådan idag. Mina fina trätofflor från Hasbeens. Mina 37:or satt som gjutna vilket betyder att sajtens storleksguide funkar perfa.

Nu har vi hängt tvätt, lagat mat och dammsugit tillsammans. Vet inte om det är någon huslighetsnerv som slår an när man får ett par anständiga tollor på fötterna? Jag tror de skall få följa med till Åland, där kanske vi kan mjölka kor eller dansa polka?

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

jag har funderat på såna – är de bekväma?

Kommentar av hedgehog-sara

Hedgie darlin´: ASBEKVÄMA!

Kommentar av Mo

Åh,jag är sååå sugen på att köpa sånna, nu blir jag ännu mer sugen.

Kommentar av Frida

Frida: Gör det! De är dessutom asbekväma.

Kommentar av Mo

hej! jag har oftast strl 37 men i mina vanliga tofflor har jag storlek 38. hur är det med hasbeens ska beställa ett par men är osäker å storleken. hur gjorde du när du valde storlek?

Kommentar av maria tagestam

Maria: Jag kollade först och främst in Hasbeens storleksguide och den visade sig stämma riktigt bra. Jag drar oftast 37 och någon gågn ibland 38. Dessa 37 passar perfekt, jag upplever dem inte små i storleken utan ”normala” 37:or.
Lycka till!

Kommentar av Mo




Kommentera

