a woman´s gotta do what a woman´s gotta do
09 maj 2008, 19:51
Filed under: Nu tänte hon inte alls, Uncategorized

Jag bestämde mig snabbt idag när jag insåg att det svenska konsumtionssamhället behövde en insats.

Så jag ställde upp:

  • en mobil
  • en väska
  • ett parskor
  • lunch

 

Det är tur att Sverige har mig. Hur skulle det gå annars?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

jag känner också plikten kalla ofta!

Kommentar av Linda K

Linda: De skall vara så glada tt vi ställer upp! Plikten framför allt, eller hur var det nu?

Kommentar av Mo




Kommentera

