vad jag…
13 maj 2008, 19:48
Filed under: utmaning | Etiketter:

Utmaning från PiggekottSara

Vad jag lyckats med

  1. Jag har haffat den bästa och bildat en kalasfamilj med honom
  2. Jag har en mycket nära relation till mina barn, och jag får (än så länge) vara med på allt
  3. Jag har barnet i mig kvar
  4. Jag har tagit mig ur skiten som drabbade mig på mitt jobb under senvintern
  5. Jag har sprungit Stockholm Marathon 2007

Vad jag misslyckats med

  1. Att stävja mitt kontrollbehov
  2. Att göra positiva val. I svåra lägen har man alltid två val och jag tenderar att välja det neggiga.
  3. Att tycka om mig själv till 100 %

Vad jag låtsas

  1. Att jag är smart
  2. Att jag är tränad
  3. Att rödvin och champagne är bra för figuren (delvis stulen av darlin´ Hedgie!)
6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

amen – kontrollbehovet – det håller jag med om 🙂

Kommentar av hedgehog-sara

Hedgie: Kontrollbehovet är bra… ibland.

Kommentar av Mo

Jag har också en nära relation till mina barn… jag tom släkt med dom!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: Är du säker? 😉

Kommentar av Mo

nja, som man kan man ju aldrig vara riktigt säker… men iom att pojken är en exakt kopia av mig, ännu mer lik farfar och allra mest lik gammelfarfar så är det inget snack där. Tösa är en exakt kopia av min syter som är en exakt kopia av hennes, och min, mor så jag är 100% säker i faderskapet i båda fallen.

Värre är det för en person i min närhet som inte vet vem som är hans fader, men jag är ganska säker på att det är en numera avliden mycket omtyckt och folkkär svensk artist!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: Jag vet ju hur ni ser ut och du är nog väldigt skyldig som det synes… och jag hoppas att du kommentaren på rätt sätt.

Kommentar av Mo




Kommentera

