barn och idrott och föräldrar och…
16 maj 2008, 16:40
Filed under: Nu har hon funderat för länge | Etiketter: , ,

Är det bara jag som ser någon form av samband mellan ”barn som minsann skall bli något” och föräldrar som kanske inte nådde precis hela vägen fram idrottsligt sett i sin ungdom?

Är det inte också lite märkligt att det ofta är just de föräldrarna som har åsikter till tränaren om allt och inget och framför allt om sitt eget barns utveckling och gärnar coachar sitt barn separat under låt oss säga… -kanske en fotbollsmatch?

Ännu märkligare brukar det bli när dessa aktiva föräldrar hux flux inte har varken möjlighet, tid eller vilja när det handlar om att hjälpa till vid sidan om idrottandet.

 

…JA. Jag antar väl att jag är sur…

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vad irriterande.
Jag skulle inte kunna tygla min irritation. Jag tror att jag kommer att bli en mycket otrevlig mamma mot dom jag inte tycker om.
USCH!

Puss på dig.

Kommentar av Sanna

Sanna: Man får skaffa sig en bitskena… 😉

Kommentar av Mo




Kommentera

