vi skulle ha sprungit ”Varvet” idag
17 maj 2008, 19:17
Filed under: Uncategorized

istället har vi suttit här hemma och gottat oss inne i värmen med tända ljus och hembakt pizza. Utanför fönstret har det stormat hela dagen och det har regnat idogt och snöat tidvis. Tempen visar på 2-3 grader.

Gissa om jag blev förvånad när jag gick in på Varvets hemsida och såg bilder med en klarblå himmel och skinande sol. Så himlans eländigt har de inte haft det då, vilken tur!

Sveriges framsida gjorde skäl för namnet.

* * *

Vad jag skyller frånfället på? Tjaaaaa, en ond höft men mest på lathet tror jag. För hade jag bara sprungit tillräckligt så hade jag kommit förbi det där med onda höften.

Bildunderlag ifrån Göteborgsvarvet Live i eget montage.

Uppdaterat 19:52: Jaha. OK väder på Grönan också… -Vi då?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

OK väder på Grönan? Ja, men 1,5 mil nordost därom var det kallt och grått och trist – inte 2 plusgrader, men känslan var densamma

Kommentar av Marie

Marie: Aha, det var så på snudden för Sommarkrysset alltså! Aja. Här fortsatte det att storma hela natten och halva dagen idag (söndag). Nu har det lugnat sig lite men det är fortfarande sviiiinkallllllllt!

Kommentar av Mo




Kommentera

