schlagerkval
22 maj 2008, 18:50
Filed under: Musikminnen | Etiketter: , ,

…eller om det nu heter semifinal eller vad?

Så himla konstigt allt har blivit, eller har det varit så här tidigare år, har Sverige liksom gått rakt in i finalen då? Som ni märker är min schagerentusiasm/kunskap inte överväldigande men visst var det lite, lite bättre förr?

Förr var ju svenska uttagningen bara en transportsträcka till Eurovision Song Contest som var vårens stora tv-happening. Nu tycker jag det är den svenska uttagningen som är behållningen och intresserar mig faktiskt inte alls för stora finalen. Märkligt hur det kan bli.

Heja Perrellan, -typ.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja, nu blir det lite väl många delmål innan vi når kakan! Är man inte bland top 5 eller nått måste man kvala in tror jag.
Blir ju bara värre och värre varje år, snart kan vi ju tävla året runt.

Hoppas du mår toppen Mippis.

Kramar

Kommentar av Sanna

Sanna: Och nu när vi vet hur det gick så kan vi väl konstatera att det är inte riktigt som det brukade vara 😉

Allt är väl med mig men jag har lagt mycket tid på en nära person som har stora äktenskapliga problem just nu.

Kramar!

Kommentar av Mo




Kommentera

