buy me love…
26 maj 2008, 19:06
Filed under: Ja! | Etiketter: , ,

Tunikor är ett komplicerat ämne för Mo. Det är världens bästa och skönaste klädesplagg men problemet kommer när det är så satans populära som de är nu. Alla har dem. Alla ser likadana ut. Jättetråkigt ju. Alla gör intrång på mitt ”tunikerevir” 😉

Men så i lördags fann jag min kärlek, en handbroderad tunika från Silke. Vad jag kunde se i affären så broderierna i olika färger på olika tunikor vilket gör dem i alla fall liiiite unika.

Makens kommentar; ”Hörru… Carl Larsson-gården ligger i Dalarna… inte här”

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Så vackra! Jag vill också ha – så du inte får vara så unik då 😉

Kommentar av Weronica

Wero: visst är de vackra?! broderierna är olika på alla så det är bara att shoppa på! Jag valde vit med lite klarare färger på broderiet.

Kommentar av Mo

jaaa dom är så fina, Silke-blusarna! jag skulle vilja ha en svart…

Kommentar av Linda K

Linda Key: Me tooooooooooo! Frågan är bara om det är hälsosamt att lägga ytterligare 11 hundra eller om maken dör då?

Kommentar av Mo




Kommentera

