så himla roligt!
26 maj 2008, 19:40
Filed under: Fest!, Ja! | Etiketter: , ,

Nä det var ingen dildo i choklad (den här gången i alla fall ;-).

Nya kameran är helt fantastisk. Det är banne mig inte svårt att fota …alls. Jag kryper i gräset och fotar grodor, maskrosor och testar alla möjliga funktioner. Göta Petter, jag hade helt glömt hur roligt det är att fotografera. Lägger vi sedan lite bildbehandling därtill så flyger åtskilliga timmar iväg.

Jag förstår litegrann varför fotointresset minskade under småbarnstiden, jag hade helt enkelt inte tid. Jag vill ju göra mer än bara ”knäppa” men det funkar inte när man jagar blöjbarn och är glad om det finns tid till att få gå på toan i fred.

I´m back.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Haha! Jag känner mycket väl igen nyförälskelsefasen sedan jag fick min Nikon D40. Nu går det lite i perioder, men visst är det kul och tidsslukande som sagt 🙂

Kommentar av Weronica

Wero: Ja det var ju faktiskt lite dina bilder som fick mig att börja fundera i fotobanor igen. Idag har jag suttit och tjuvläst manualen på jobbet (den används i jobbet också). Går liksom inte att slita sig 😉

Kommentar av Mo

Det är något jag verkligen skulle vilja ha, en riktigt bra kamera 🙂

Kommentar av hedgehog-sara




Kommentera

