OK?
28 maj 2008, 19:40
Filed under: Riktiga världen, Vardag | Etiketter: ,

Jag går omkring på jobbet och försöker vara engagerad. Det går inte så himla bra, men jag försöker. Jag har en slutrapport som ligger och gnager men det vill sig liksom inte. Att det skall vara så himla svårt att få till det. Idag satt jag helt plötsligt och gjorde rent tangentbordet med tops och sprit. Igår sorterade jag gamla rapporter i ett arkiv i källaren. Undrar vad jag kommer hitta på för konstigt i morgon?

I morgon är det 18 arbetsdagar kvar…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

