komma till insikt
29 maj 2008, 21:27
Filed under: Uncategorized

De flesta av er som läser här inne vet att jag lämnar mitt jobb av en viss anledning. Men jag måste säga att jag trodde att njutningen skulle vara större, att jag skulle smyga omkring i våra korridorer var eviga dag och i lönndom göra fula fingret och småväsa fu- -ff. Småkisa med ögonen och se hatisk ut.

Men jag kan inte.

Jag älskar mitt jobb. Hade det som hände inte hänt hade jag inte lämnat. Aldrig. Men nu har det hänt det som hänt och jag är mycket glad över att få lämna.

Men jag flyr inte längre från något, jag skall få den underbara ynnesten att prova något nytt. Jag kommer till något. Vilken jävla tur! I övrig kan man ju fråga sig om vissa saker händer av en anledning?

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

