en blomma
12 juni 2008, 19:47
Filed under: Uncategorized

…på mitt skrivbord.

Närmaste chefen går på semester idag. När jag slutar är hon fortfarande på semester. Så idag var liksom sista dagen för en personlig kontakt innan.

Jag satt dock i ett lab och tog bilder i ett stereomikroskop (jag och kollegans dotter kollade in fasettögonen på en död fluga) så jag fanns inte på plats när hon satte en blomma på mitt bord. Det var lite synd, jag hade gärna tagit en kram och ett uppriktigt ”lycka till”. Men jag är ändå positivt överraskad… faktiskt. Och lite glad.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

skönt med ett ok avslut iallafall, efter allt…

Kram o trevlig helg!

Kommentar av hedgehog-sara

Hedge: Avslutet kommer bli bra. Det kommer bli middag med alla goa arbetskamrater. Denna chefen är belägen på annan ort och jag känner henne knappt. Det gör inget att hon inte är där nu. Men jag hade behövt henne då.

Kommentar av Mo




Kommentera

