vädret ja´…
16 juni 2008, 20:09
Filed under: Uncategorized

Det började med regn i morse, sedan sprack det upp och blev riktigt OK. Så vid halv tre brakade det lös big time med hagel med dia på 1,5 cm och blixtar och dunder. Hela fabriken jag jobbar på gick ned så jag antar att det slog ned på området. Sedan har det regnat och regnat och regnat och regnat…

Fotboll i regn är tråkigt; halt, slipprigt och oförutsägbart. Dock vann grabbarna ganska stort men rolig fotboll var det inte.

Nu skall jag krypa ned i ett bad och tina upp. Jag vill att maken skall komma hem och värma mig… Jag känner mig lite övergiven.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du vet inte vad du snackar om bruden, fotboll i regn är inte tråkigt. Jag säger bara gliiiidtacklingar. De enda gångerna som alla kom till träningen var när det regnade för då skulle 20 man upp till vallen och glidtackla oavbrutet passet igenom!

Kommentar av Pelle

Pelle: Har du och maken spelat i samma lag? Att göra mål är INGENTING jämfört med en riktigt snygg glidtackling enligt honom.

Ni barbariska män.

Kommentar av Mo

Gliiidtacklingar är tom roligare än att täppa igen brunnarna i duschen, hälla ut schampo för att sedan glida fram och tillbaka på ryggen… så kul är det med gliiidtacklingar, att göra mål… äh, det är överskattat!

Kommentar av Pelle

Pelle: Vet inte riktigt hur du beter dig när du duschar… men lite märkligt verkar det ju… 😉

Kommentar av Mo




Kommentera

