tackar för vädret
21 juni 2008, 19:45
Filed under: Fest! | Etiketter: ,

Men vilken underbar midsommar!

Vädret var perfekt, 23 grader och sol, sillarna goda och sällskapet finemang! Dagen idag har därmed varit lite slö men i vanlig ordning kan jag inte ligga still efter en ordentlig fest. Klockan 06:00 var jag uppe och fejade till makens enorma förtjusning. Klockan nio hade jag tvingat ut honom på en 7-kilometers promenad och vid lunch tog vi en tupplur 😉

Nu sitter jag och funderar över nästa vecka, fem arbetsdagar kvar med avtackningsfest och allt. Det börjar kännas på nu. Inte alls lika lätt som jag trodde…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

