*schhhhhhh*
22 juni 2008, 20:07
Filed under: Uncategorized | Etiketter: , ,

Alla pratar. Debatten finns där och det tumlas mellan kvinnoförnedring och underbar produktplacering i kvälls– skvallerpressen. Detta gör mig för första gången nyfiken.

För nu skall jag berätta en hemlighet; -Jag har inte sett ETT ENDA AVSNITT av SATC, jag vet inte vem som är vem, inte ens hur Mr Big ser ut eller vem som får ligga mest.

Jag vet ingenting.

Min undran nu är om jag skulle ha någon sorts behållning av filmen (jag älskar kläder och skor, så möjligheten borde väl finnas?!…)

Vad tror ni? Skall jag se filmen eller köpa boxen?

* * *

Avdelning: Jag är ju nästan ett vetenskapligt experiment, känner ni någon annan som inte sett ett enda avsnitt?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hade kunnat räcka upp handen, men så laddades avsnitten in i min bärbara och ställdes framför motionscykeln. 25 minuters cykling = ett avsnitt och nu är de flesta avverkade.

För en ingenjör med klädintresse och inte helt blåst i huvudet så funkar det trots vad herr Wiklund säger.

Köp boxen! Tror det är bäst i små doser (fast jag tar nog och ser filmen med svägerskan under barnfria vecka 27)

Kommentar av Marie

Marie: Ingenjör är jag och smart som fan (ha-ha-ha! sa hon högt och skrattade.)

Jag tror också mer på boxen. Tror inte jag fattar alla invecklingar annars. Filmen finns ju kvar sedan, eller hur. Gillar inte heller att krypa in i en mörk biosalong mitt i sommaren. Boxen och jag kan ta en date när det passar, DET passar mig.

Kommentar av Mo




Kommentera

