vad skall du göööööööra då?
23 juni 2008, 19:14
Filed under: Uncategorized

Tre arbetsdagar kvar, fredagen tänker jag nämligen åka dit, laja runt, bjuda på något gott och sedan checka ut för gott. På lördagen sätter vi oss å ett plan till Side.

Den 22 september (min födelsedag:-) sätter jag mig ned vid ett skrivbord igen på nya jobbet.

Och nu undrar ALLA vad jag skall ta mig till under ledigheten. Om jag kommer stå uuuuuut. Om jag tänkter renovera hela huset. Om jag skall på långresa. Om jag skall rymma till skogs.

Well, inte vet väl jag. Jag skall till Turkiet på lördag och sedan tänker jag fota mycket i sommar. Det är ungefär det som är planerat. Är inte det en väldigt bra plan att inte ha just någon plan?

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

