inte så lätt som man skulle vilja att det var
26 juni 2008, 20:23
Filed under: Uncategorized

Igår var det storbaluns. Jag blev avtackad av kollegorna och företaget bjöd generöst på en av stadens bästa krogar.

Det var tal, kramar, jättefina presenter. En blombukett i nivå med min brudbukett.

Och så var det jag som skulle hålla tacktal. Jag är inte tanten som gillar avsked, jag blir så himla känslosam. Men tal höll jag, ett kort ett med tårar rullandes på kinderna.

-Äh fan. Jag är ju sådan. Mycket kärlek. Mycket känslor. Å de andra grinade lite de med, nästan alla 30 så jag var ju inte ensam.

* * *

Kammen: En, une, one, uno dag kvar.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det var så vackert så dårarna rann…

Jag har glömt säga det men idag har vi fått påökning i familjen!!!

Kommentar av Pelle

Hoppas du får en fin sommar och all lycka i framtiden och på ditt nya jobb!

Sommarkram Mams

Kommentar av Mams

Pelle: Dårarna vann. Hoppas jag inte gör bort mig nu men… fyrbent?

Mams: Jag tänker se till att sommaren blir alldeles underbar! I morgon: Sunwing!
Sommarkram tillbaka!

Kommentar av Mo




Kommentera

