jag som skulle vara så fin…
13 juli 2008, 20:54
Filed under: Uncategorized

En kväll i Turkiet skulle jag äntligen vädra min kära Odd Molly. Till den såklart mina kära Hasbeens, precis som jag planerat. Jag känner mig jättefin.

Då kommer han, den minsta på 6 år och följande diskussion utspelar sig;

”Men mamma… vad har du på dig?”

”Min nya klänning, visst är den fin?”

”Hörru du, så där kan du bara inte visa dig ute bland folk”

Avdelning: Min bäste lille herre A2… ändra attityd annars blir det tungt att behålla tjejerna… 😉

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

hahahahaha – han har mycket att lära, den lille herrn 😉

Kommentar av hedgehog-sara




Kommentera

