hur jag kör min bloggrunda
20 juli 2008, 20:42
Filed under: Media, Uncategorized | Etiketter: , , ,

Först mina vänner kör jag ju såklart min egen lilla favvolista och kollar igenom vad som hänt under dagen, just nu känner jag dock att jag är dålig på att kommentera men jag antar att jag som alla andra i sommartider, läser på sin höjd och kommenterar dåligt.

Nästa steg är att jag klickar in mig hos darling Hedgie igen och helt skoningslöst använder hennes lista, jag har mina favoriter där med och hon bjuder då sannerligen på en diversifierad lista vilket jag älskar, här finner ni allt från glam till allvar.

Från Hedgie hoppar jag sedan skoningslöst vidare till Linda K och nyttjar hennes lista lika brutalt, här finns en hel del bloggar om mode, men inte mode på ”Damernas Värld”-vis utan härliga bloggar med viss distans blandat med skärpa och humor. Jag kan bara inte läsa om mode på tokseriös nivå, det är så jäkla tråkigt. Självdistans och lite ironi gör det genast mer intressant.

Från Linda K vandrar jag sedan vidare till Polly, en ganska nyfunnen favorit, hennes lista är fortfarande ny för mig och jag klickar mig försiktigt vidare varje kväll…

Så mina damer… tack för era eminenta favoritlistor, jag nyttjar dem så gott som dagligdags! Ett jättetack för era fina bloggar, de förgyller min dag.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

det är just så man ska göra för att hitta nya schyssta bloggar 😀

Kommentar av Linda K

Linda K: Som äldsta sonen skulle sagt vid tre år ”jammajän” (fortfarande vid 10 års ålder väldigt in to reggae dock…)

(jajjamän)

Kommentar av Mo

Som Linda säger – det är precis så man ska göra 🙂

Kommentar av hedgehog-sara

Hedgie: Precis. Det är du som har lärt mig!

Kommentar av Mo




Kommentera

