-till sist, finally, en fin…
20 juli 2008, 21:41
Filed under: Uncategorized

så säger jag tjugohundraåtta. Helt spontant säger jag äntligen så. Så som man skall säga enligt alla lagar, ordningar och översta domstolar. ”Tjugohundråtta, tjugohundraåtta” springer jag omkring och säger helt spontant hela dagarna.

Det var väl på tiden att jag jag lärde mig kan man tycka. Jag har tränat i åtta år nu *rättelse: åtta år och lite till*.

Men håll med om att tvåtusenåtta är lite mer av allt i? -Kärlek, vardag, tusental och tvåor… liksom?

*tjugohundraåtta, tjugohundraåtta, tjugohudraåtta, tjugohundraåtta, tjugohundraåtta, tjugohudraåtta, tjugohundraåtta, tjugohundraåtta, tjugohudraåtta, tjugohundraåtta, tjugohundraåtta, tjugohudraåtta…*

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

försöker komma på vad jag säger… det blir nog bara nollåtta 🙂

Kommentar av Linda K

Linda K: nollåtta är som du förstår för oss norrlänningar något annat än tideräkning 😉

(sa hon som är norrlänning med 2 km marginal…)

Kommentar av Mo

;D

Kommentar av Linda K

mariginal menade jag ju såklart 😉

Kommentar av Mo

eller marginal… nu måste jag gå och slå upp eller kan vi fråga LK?

Kommentar av Mo




Kommentera

