hur man gör sin man glad
06 augusti 2008, 20:24
Filed under: Uncategorized

…man fixar en weekend i Madrid med fotboll i 40-årspresent.

…och så bjuder man med sig själv, -såklart!

* * *

Uppdate: -Honey, nästa gång det blir presang av liknande kaliber är om 40 år till. Fru med, men då kan jag även tänka mig att kasta in en rollator och medicindosett.

Uppdäjterat 2: Märker ni hur jag swingar mig swengelskt?  Update, uppdejt, uppdaterat… -semesterfluga.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hittade du inget roligare än fotboll? Kunde ju bara stuckit till Madrid och gått på lite kul barer, kanske på Picaso museet.

🙂

Kommentar av Peter PC Carlsson

Peter: Välkommen hit! Jag tog det tråkigaste jag kunde hitta… -skämt å sido. Det kommer finnas dagar för barer och Picasso på resan med!

Kommentar av Mo

Hoppas att det blir ”El Classico”… annars kunde det lika gärna quetta!!! 😉

Kommentar av Pelle

Pelle: Inte El Classico men väl fotbollsmatch som naturligtvis innehåller fotboll men även mer därtill; -Baskien mot centralmakten…
Hjärta, smärta och historik, allt inom en fantastisk vit inramning på Santiago Bernabéu-stadion. Han verkar i alla fal väldigt nöjd gubbskrället.

Kommentar av Mo




Kommentera

