fri som en fågel
12 augusti 2008, 16:54
Filed under: Fest! | Etiketter: , , ,

http://oddmolly.com

Idag har jag lämnat in min sista rapport på jobbet som skulle skrivas hemifrån under min närvarobefriade uppsägningstid.

Efter det lämnade jag in datorn och telefonen. Nu jäklar är jag fri!

Sådant måste firas. Idag firades det med en fin OM-tunika, det måste jag väl vara värd?

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja men grattis! Det var du garanterat värd.

Hur många veckor har du kvar?
Är det konkurrerande verksamhet eftersom du har närvarobefriad uppsägning?

Kommentar av Marie

Marie: Hemlis: allt var klart innan jag ”gick hem” men sedan har jag portionerat ut under sommaren. Sista rapporten både skrevs och inrapporterades i veckan. Så jag har praktiskt taget varit ledig hela sommaren i all ärlighet.
Den närvarobefriade uppsägningstiden var ett krav ifrån mig som gick igenom (vet inte hur mycket du vet ifrån gamla bloggen, men den har med helt och hållet med saken att göra).
Nu har jag totalledigt till den 22 /9 (betalt av gamla jobbet till sista sept).

´The time of my life… om du frågar mig 🙂

Kommentar av Mo

Det var en bra deal, även om skälen till att bryta upp…..

Klart man ska njuta av betalda sommarlov. De kommer inte så ofta igen, tyvärr.

Kommentar av Marie

Marie: Ja det känns jätteskönt! Efter det där med bloggen så blev jag helt enkelt fed-up. Dessutom vet jobbet att de agerat helt fel så det var lätt att få igenom kraven (skapligt skrajsna med all rätt;-)

Kommentar av Mo

ibland är man helt enkelt värd en odd molly 🙂

Kommentar av Linda K

Linda: Visst är det väl så?!

Kommentar av Mo




Kommentera

