knepisch
16 augusti 2008, 20:46
Filed under: Uncategorized

På måndag kommer det bli konstigt. Barnen i skolan och maken på jobbet. Och så jag bara här hemma… själv.

Otroooligt mysigt men också lite skrämmande. Jag är inte så bra på att bara ta hand om mig själv och ta det lugnt. Risken är överhängande att vid elvasnåret börjar jag närma mig en uttråkad fas.

Finns ni här och snackar med mig då?

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Absolut, jag finns här då :)!

Från en som jobbar hemifrån och med andra ord nästan jämt är hemma ensam om dagarna lovar jag dig att du snart kommer att njuta i fulla drag. Upprop i skolan på måndagmorgon och sedan drar jag hem och börjar njuta 😉

Kommentar av Helena

Nä, på måndag skall en journalist följa med mig på jobbet, det är nog bäst att försöka var seriös och låtsas att jag bryr mig om mitt jobb då…

Du går väl ut och springer hoppas jag om du blir uttråkad!

Kommentar av Pelle

…kom hit och byt bajsblöjor om du får långtråkigt i morgon 😉

Kommentar av M

Hallå?! 😉

Kommentar av M

Helena: Vi får hoppas att jag lär mig njuta!

Pelle: Hoppas dagen gått bra!

M: Bajsblöjor var ett tag sedan… vet inte om jag kvalar in som bytare…

M (igen): NUUUU! fattar jag. Har inte läst mailen förrän nu! Välkommen!

Kommentar av Mo




Kommentera

