småförvånad
28 augusti 2008, 18:54
Filed under: Fest! | Etiketter: , ,

Mamma Mia

Vi hade en ”vuxenkväll” på stan igår, god mat och lite bio på det. Jag tror kära maken känner av min otålighet här hemma nu. Så jag antar att han vill muntra upp lite.

Maten var riktigt god för att vara en stadens ”ok-men inte så mycket mer”-ställen (det ligger nära bion). Och så då bion; ”Mamma Mia”; jag är ABBA-fan ända ut i mina kluvna hårtoppar och var faktiskt smått orolig för vad i hela friden de skulle ha gjort till ”min barndoms”-musik i en film som bygger på en musikal…l *gaaahhhhhh*. Det hade jag inte behövt vara. Det var humor och musikdiggning från åtminstone minut 17 och framåt. Inget underverk, men jag gick så himla glad därifrån.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag älskade den, och kan knappt vänta tills den släpps på dvd 🙂

Kommentar av hedgehog-sara

Hedgie: Har bett maken ”leta lite” på nätet. Filmen behövs mig när jag skall till exempel… -stryka?

Kommentar av Mo




Kommentera

