klart… nästan
29 augusti 2008, 20:44
Filed under: Uncategorized

Nu är det bara själva festen kvar allt annat är fixat till makens storbaluns.

När jag fyller 40 skall jag åka till en kritvit strand och gömma mig i en hydda, äta palmhjärta och dricka champagne. Jag får göra det, för jag hade en 30-årsfest som det snackas om än. Då är det OK att försvinna när man fyller 40 (och 50 och 60 och 70… men till min begravning kommer jag, -promise!)

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag med, har siktat in mig på Guadeloupe. Bra väder där i januari om ett och ett halvt år…..

Önskar dig skönhetssömn och mjuka fötter inför äventyret på dansgolvet!

Kommentar av Marie

Marie: Vilken kväll! Fötterna dansade som i fornstora dagar.
Angående Guadeloupe; håll ut till september så kanske vi syns?!

Kommentar av Mo

orkansäsong min vän, orkaner……

Januari is da shiiit!

Kommentar av Marie




Kommentera

