inte roligt längre
04 september 2008, 19:36
Filed under: Uncategorized

Det vill sig inte, skrivsuget finns inte just nu. Jag har inte kul och då är det lika bra att ta en ordentlig paus. Vi får se om pausen blir permanent eller inte.

Surfa är dock lika kul som vanligt så vi ses inne hos Er.

Puss och kram och kanske hej då…

11 kommentarer so far
Lämna en kommentar

kom snart tillbaka! 🙂

Kommentar av Linda K

usch smileyn ser ond ut, jag menade en snäll! 😀

Kommentar av Linda K

Nej, men hitt på nåt kul då – tänk på att detta kanske är det sista ”sommarlovet” på länge. Gör klart julkorten om inte andan faller på för något annat.

Men skriva, det ska aldrig vara en plåga! Hoppas dock att det inte blir heltidspaus alltför länge.

Kommentar av Marie

Kom tillbaka min sköna böna när du känner och vill. Skriv för dig (även om fler med mig blir glada när du gör det), men ta dig en liiiiiiten paus.
Puss & Kram

Kommentar av Sanna

nänänänä, att inte blogga själv men läsa andras bloggar är ju MIN grej just nu ju!!! Keep your hands OFF please!!!

Kommentar av maddafunk on da bestcoast

…förresten… idag har jag registrerat en ny domän!!!

Kommentar av maddafunk on da bestcoast

du kan blogga pyttelite bara 🙂

Kommentar av hedgehog-sara

Alla: Ni är så söta!

Kommentar av Mo

Vi har ju bloggat i några år nu… vi kanske får ta det till en ny nivå, levla som barnen säger, för att behålla motivationen?

Sexual intercourse kanske?

Kommentar av Pelle

Pelle: är inte alls säker på att just det skulle nå just någon ny nivå… Möjligen en lägre nivå.

Skriv istället din gamla skithög 😉 Det5 tror jag mycket mer på.

Kommentar av Mo

Finns inte lusten alls längre?
Saknar dina inlägg.
Kram

Kommentar av Sannalivsnjutaren




Kommentera

