Arbetsveckan och den heliga utmattningen
23 september 2008, 20:27
Filed under: Uncategorized

Sedär.

Äntligen.

Det är inte så himla tokigt att vara rent skirt och skärt mentalt nedmejad. Fu sautingen vad jag gillar att arbeta.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

jobba bandet volvo
tjäna pengar gräs
köpa cykel
cykla helvete

Kommentar av Pelle

Pelle pluttis: Jag jobba skiten ur mig, annars ingen tidning!

Kommentar av Mo

Mitt företag håller på att internrekrytera till en tjänst i Gävle… Hahahaha det lär inte bli jag, undrar om det blir någon? Skulle inte tro det, lika bra att externrekrytera direkt, om det nu skulle hjälpa förresten?

Kommentar av maddafunk on da bestcoast

Madda-badda-fink-funk-on-da-bestcoast: Vem i hela friden utanför bolaget tror du skulle vilja bo här då? Va fasen, en intern kan ni ju betala så han/hon inte kan säga nej. Så kommer det bli, 60 papp i månaden och långa näsor på Bestcoasten.

Kommentar av Mo




Kommentera

