Bästa sättet
02 januari 2009, 17:28
Filed under: Familj | Etiketter: ,

…att ha hund på är att ha en i huset bredvid, på samma gård. Promenera, låna och gosa med när man vill!

Nyss i köket, I proudly present; Sigge (Cirkus), 14 veckor!

sigge

 

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Men ååååååååh – vad söt!

Och shit vad du har bloggat, jag har liksom för mig att du sällan gör det, du måste säga till när du får ryck 😉 Gott Nytt hockeyår!

Kommentar av hedgehog-sara

Hedgie: Jag ids inte säga till längre. Jag känner mig bara så dryg då. Jag är väl vad man kan kalla ”bloggiastisk periodare” ?

Kommentar av Mo

Nej, i sängen!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: Hundar i sängen är big no-no.

Kommentar av Mo




Kommentera

