Förresten
03 januari 2009, 19:58
Filed under: Bloggvärlden | Etiketter:

Njut av snöfallet på sidan. Den 4:e är det över för då går vi mot vår allt enligt allsmäktig WordPress.

För mig hade det kunna snöat ett par dagar till. Let it snow, let it snow, LET IT SNOW!

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

NEEEEEEEJ I’m not at the top anymore!

Fast det är nog ganska bra då min blogg suger jakfett, samt att den nya herren på täppan var snygg och intressant!

Kommentar av Pelle

Pelle: Förstod att ditt ego skulle få sig en liten törn 😉
Men som sagt, du får väl döpa om bloggen till ”A Bohuslän Big Blogg”?

Kommentar av Mo

Nja, så ego är jag faktiskt inte trots allt!

Kommentar av P-Donk

Förresten, jag är inte scitso, Peter, Pelle eller P-Donk, det beror bara på vilken dator jag använder. Hoppas att det inte förvillar dig too much?

Kommentar av P-Donk

Pelle-plutt-donk: Tro mig, jag vet när det är du!

Kommentar av Mo




Kommentera

