beep-beep!
05 januari 2009, 15:54
Filed under: Nej!

Hänsynslösa 06:00 ringde klockan. Frusen och trött pallrade jag mig in i badrummet och tappade upp ett bad. Vilken räddning!

Sedan blev det bråttom till jobbet; var är passerkortet, mobilen, datorn, nya parkeringstillståndet, väskan och rapporten? Det var knappt att jag visste var jag själv var.

Med en sådan start på dagen blev det en positiv överraskning att det bara var halvdag idag. Så nu pustar jag ut i två dagar efter 5 timmars arbete.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hemskt var ordet. Tur att jag skjuter på det till på onsdag. Blev väckt av mobilen och en kollega som ringde för att diskutera ett problem. Jobbat hemifrån de fem timmarna för att mjukstarta.

Vila ut imorgon och njut av att veckan är kort!

Kommentar av Marie

Marie: Tänkte faktiskt ta det hemifrån från början men det måste bli hemifrån på onsdag (studiedag i skolan)så då fick minsann pallra mig upp. Förskräckligt!

Kommentar av Mo




Kommentera

