Oansvarigt är ordet, minst sagt… oansvarigt
06 januari 2009, 17:40
Filed under: Uncategorized

Upplevde ni också tristess, otålighet och ensamhet igår? Rev ni, liksom jag små tapetbitar från väggen, nopprade i julduken, pickade i bordet och slet en liten tofs ur luggen?

Tycker ni liksom jag att det faktiskt är lite oansvarigt av dessa fyra ! bloggess att ta ledigt samma dag för att umgås? Vi andra då? Skall vi sitta här och inte ha några uppdaterade bloggar att gå in på, har de över huvud taget tänkt på eventuella abstinensbesvär för oss andra 300 000?

Jag tycker att det är lite grann som att skicka kungafamiljen på samma flygplan, det får inte få hända helt enkelt!

8 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det var min näst sista dag i frihet! IMORGON börjar jag jobba… så jag är väl lite ursäktad iallafall…

Kommentar av Minna

Minna: OK du är förlåten, litegrann… 🙂

Kommentar av Mo

ber om ursäkt. det ska inte hända igen 😉

Kommentar av Linda K

Läändakey: Samordning, planering och information. Det får inte bara hända sådär igen utan att vi vet av. Herrejesses, någon kan bli riktigt illa därann!

Kommentar av Mo

It’s a dirty job, but someone’s gotta do it. Förresten så jobbade jag halvdag. Så jag var inte enbart ute och svirade. ;D

Kommentar av Polly

Men gud, var kom den där gamla skobilden ifrån?? :-O

Kommentar av Polly

hoho – nästa gång tar jag med datorn, jag lovar 😉

Kommentar av hedgehog-sara

Polly: Dig är det lite ordning på!

Hedgie: Promise? 😉

Kommentar av Mo




Kommentera

