Inget på REAN
08 januari 2009, 18:37
Filed under: Nej! | Etiketter:

Jag tänkte bara att jag skulle informera mänskligheten om att JAG HAR INTE HANDLAT NÅGOT PÅ REAN I ÅR. Jag känner mig lågmäld och följer lågkonjunkturen, tar mitt ansvar och låter penningen stanna i pungen (fler än jag som får fel bild?).

…eller så var det så att det var bara J-LA SKIT överallt.

Välj själva.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kläder – nada. Någon inredningspryl har det blivit, men rean hittills har inte varit något att hänga i julgranen (som faktiskt fortfarande står kvar 🙂

Kommentar av Weronica - En mammas dag

Wero: Inte ens en inredningsdetalj har inhandlats här… Jag tror jag är lite deprimerad. Faktiskt var det bättre rea i Gävle INNAN jul *huh*.

Julgranen rök här hemma i fredags för en vecka sedan, jag beundrar ditt tålamod!

Kommentar av Mo




Kommentera

