En ljusning
10 januari 2009, 15:40
Filed under: Nu har hon funderat för länge

När det är som mörkast under vintern är det mörkt redan klockan tre på eftermiddagen, det vet jag eftersom jag slutade precis klockan tre på mitt gamla jobb. Nu är klockan snart kvart i fyra och vi har fortfarande skymningsljus. Det går faktiskt ganska fort framåt nu.

Kanske dags att börja fundera över midsommarsillarna?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag älskar när vi går mot ljusare tider. Är beroende av solljuset.
Har du en härlig helg kära mo?!
Snart nalkas det middag hemma hos mig så jag ska ta en varm dusch, städa lite och göra mig piffig (plus laga mat också)…

Kram kram

Kommentar av Sanna

Sanna: Jag är också i behov av ljus nu känner jag, är himla trött så jag njuter även fast det bara handlar lite, lite mer ljus för varje dag.

Kommentar av Mo




Kommentera

