37 mil norr om sött & salt
12 januari 2009, 20:49
Filed under: Nej!, Vardag | Etiketter: ,

Vilken öken att köra 37 mil i blött underlag med blödande ögon. I natt 02:30 larmade ett tidtagarur (!) i hallen och efter det somnade jag aldrig om vilket gjorde att jag var något trött redan när jag började köra i eftermiddag. Ett jäkla blåsigt väder gjorde Höga Kusten-bron mindre lustig, och vägen var mörkare än mörk. Därtill har jag nog förbrukat 5 liter spolarvätska…

Men nu är jag framme, nyäten och nedbäddad. Och jag håller det som högst osannolikt att ett tidtagarur skall börja larma inatt också.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

oh shit, en kvinna på hal is!

Kommentar av Pelle

Pelle: Ingen halka, +6 grader! Idag dock mycket kallare.

Kommentar av Mo




Kommentera

