Home sweet home
13 januari 2009, 20:40
Filed under: Uncategorized

Jag hann hem före kylan. Kylan kommer norr ifrån nu och fy fauen för att köra på nyfrusna vägar. Nåväl, det gick bättre att köra hem än vad jag trodde, Iprenen gjorde sin verkan och ”Gomorra”-ljudboken blir bättre och bättre (tyckte den var trög först) och snart kan jag namnet på varenda neapolitansk familj i den neapolitanska maffian ”Camorran”. Boken får en att verkligen fundera king vissa saker, maffian handlar inte bara om droger utan även modehus, mat och andra saker mycket närmre mig själv än vad jag någonsin kunnat förstå.

Nu vill vi gärna få tillbaka kallgraderna, hellre 10 minus torr kyla än några grader plus i fuktig kyla. Vintern får inte vara slut än.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

