på banan eller benen eller vad man nu säger
13 januari 2009, 11:39
Filed under: Irriterande

Jag somnade ganska omedelbums efter inlägget igår och sov till 08:00. Tyvärr handlar nog inte min seghet enbart om trötta ögon och skalle som jag trodde utan idag sitter jag här och snörvlar och huvudet känns som när vårallergin kommer, tryck över öronen, lite feber och en glaskupa över skallen.

Om 25 minuter skall jag luncha med kunder för att efteråt ge mig in i ett möte. Sedan var det bara de där 37 milen i retur kvar… i mörker och ”Gomorra” av Roberto Saviano i CD:n.

Giv mig styrka och två Ipren så skall det nog gå bra.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

krya på dig, att vara sjuk e aldrig kul. =/

Kommentar av Emma

Emma: Tack så mycket, tar jag mig bara hem i kväll som jag så blir jag glad!

Kommentar av Mo




Kommentera

