På krigsastigen
15 januari 2009, 20:21
Filed under: Irriterande | Etiketter: ,

jacka2Nu är jag lite sur. I november hittade jag precis rätt dunkappa för mig. Slät utåt och dunstoppad inåt liksom. En Marmot, se bilden ovan. Den var inte var inte ohemult dyr men kostade 3000 pix. Nu till problemet, den dunar av sig något fruktansvärt, små, små ,mikrosmå dun. Jag ser ut som en kyckling varje gång jag tar av mig den, först trodde jag det bara var det dunet som satt i sömmar som skulle försvinna men det bara fortsätter och fortsätter. Nu har jag tröttnat, i morgon är det jag som går tillbaka till affären för visst skall man kunna kräva att dunet stannar inne i jackan?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

absolut – sverka!!

Kommentar av hedgehog-sara

Hedgie: Jag tänkte faktiskt Hedgiesverkning hela vägen till affären, som lite peppning. Ganska intressant eftersom jag är reklamationsansvarig på mitt jobb, jag borde veta hur det går till liksom. Määään, de höll med om att det var skit och skickade iväg jackan till tillverkaren. Jag yrkar på ”pengar tillbaka”. (och cykeln på på köööpeee)

Kommentar av Mo




Kommentera

