Vet ni…
22 januari 2009, 21:35
Filed under: Uncategorized

… börjar ni inte kommentera så slutar jag med. Hårda bandage för S&S överlevnad.

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

bloggtorka, kommentarstorka… ba’ orka!

Kommentar av Pelle

Jomen jomen, har ju vart på konferens serru. Clarion Sign är INTE att rekommendera

Kommentar av Marie

Pelle: Vet du vad, jag tror du är LAT!

Marie: Hur länge fick du vänta på dryck i baren? Jag har aldrig varit med om mer nonchalant personal, någonsin, ever…
Men jag uppskattade det svarta toapappret på konf.toorna.

Kommentar av Mo

Vänta på dryck i baren? Jag hade inget rum när jag skulle checka in. Tack och lov var det en kollega som ej bodde över. Rummet saknade dock duschhanddukar och duschtvål. Det skulle levereras vid 19tiden, dvs ungefär då jag skulle vara ombytt till fördrinken. De kom kl 19.30…

Att beställa en drink var liksom aldrig något steg jag tordes ta.

Vi fick dessutom inte det konfarum för 130 pers vi skulle ha under båda dagarna utan endast dag 1. Sedan fick vi trängas vill jag lova.

Kommentar av Marie

Marie: Jag förstår att vi inte pratar samma nivå, men ändå, synd på ett läckert hotell. Ingen jävla ordning alls.

Kommentar av Mo




Kommentera

