inte vet jag…
23 januari 2009, 21:17
Filed under: Nostalgi | Etiketter: , , ,

…men vi började nyss snacka 80-tal och så kom vi in på Howard Jones och jag fick en kärleksblixt i hjärtat så jag började så klart Youtuba och innan jag visste ordet ordet av så var både Nik Kershaw och Paul Young där och slutar jag inte snart så kommer jag nynna till Rick Astleys ”Never gonna give you up” när jag går och lägger mig.

Förtydligande: Detta var min labila fas EFTER Pimme och Imperiet, allt som gällde var att komma in på krogen trots att åldern inte fanns där. Men det är schyssta minnen ändå, fastän Pimme fortfarande når en annan kanal i hjärta och hjärna. Med andra ord: säg för f-n inte det här till någon, då kommer jag som en gul tele2-tomte och hämnas!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

