Jamen hallå!
23 januari 2009, 20:58
Filed under: Familj

Är ju fortfarande ganska purfärsk på jobbet, telefonen ringer fortfarande inte besvärande många gånger varje dag. Men idag stod det ”externt okänt nummer” på displayen när det ringde. Det skulle visa sig vara ett väldigt externt nummer.

Det var söta Ma och Pa som ringde ifrån Fiji för att berätta att de var framme. Och orkestern hade spelat precis som vanligt när de klev ur planet. Och blommor om halsen hade de fått också som vanligt. De verkade mycket nöjda förutom det faktum att mammas väska var trasig.

Hade jag glömt att berätta att MaPa är ute på sin FJÄRDE jordenruntresa? Förlåt mig i så fall.

Uppdaterat 21:26: När jag läser inser jag att man kan tolka detta negativt, så är det verkligen inte, jag tycker mina föräldrar är störtcoola som verkligen lever som man ska.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

