10 000
24 januari 2009, 23:38
Filed under: Bloggvärlden | Etiketter: ,

graeddtaarta

 

Jag vill tacka Mamma och Pappa och min man som förstår mig (ibland) och min två söta söner. Jag vill helt enkelt ”tacka livet”.

Skämt å sido; Jag uppskattar att ni finns här fastän detta är en blogg som inte marknadsförs what so ever. Tack för att ni ens bemödar er att läsa här, och jag menar det, helt på sanning.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

åh – såklart jag är här, vi har ju varit kompisar så länge 🙂 God tårta!

Kommentar av hedgehog-sara

Jag med – tack för grädden. Nu orkar jag fortsätta sura över borttappade överdragsbyxor, slarvig make och lillasyster….

Kommentar av Marie

Hedgie: Kram kompis!

Marie: Tack! Har du tur nu så hittar ni överdragisarna och maken får en puss!

Kommentar av Mo




Kommentera

