För kärlekens skull…
27 januari 2009, 21:01
Filed under: Fest! | Etiketter: , ,

…ägnade jag gårdagen åt kravaller på Internet. Först skulle de släppa klockan 10, sedan 10:30 och till sist gav de ingen specifik tid.

Men jag fanns där, jag slogs och refreshade sidan. Till slut skall maken äntligen få se Bossen, och ja, första konserten den 4:e juni. Jag skulle spara till Valentin men ni känner ju mig.

* * *

Jo, jag skall med men mest för att bo på hotell.

//Frubjudamedsigsjälvfördetmesta

8 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag hade hellre sett Ross The Boss i Predators (fd Manowar)!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: Så han extraknäcker? …;-)

Kommentar av Mo

Nej, men han borde så han får råd med alla hans operationer där han fyller sina biceps med silicon…

Kommentar av Pelle

Pelle: Men gode väääärld (bilden!)! Måste genast in och kolla om du bloggat om nytillskottet. Angående Bossen så höjer jag förvånat ett ögonbryn, säg att du driver med mig?!

Kommentar av Mo

Nä, han har silicon både i biceps och i underkäken för att få det patenterade amerikanska ointelligenta lowclass inavelsunderbettet!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: Just nu vill jag skriva ett listgt svar och smasha på, men jag får väl acceptera att white trash is da new shit… kind o.

Jag vill fortfarande att du skiter mig banana, snälla säg att du driver med mig?

Kommentar av Mo

NJa, jag har ju inga bevis… men tanken på att han sprutat silicon i biceps är så kittlande att jag sväljer ryktet(?) med hull och hår!!!

Kommentar av Pelle

Pelle: *pjuuuh*. Fast rykten går av någon orsak, så än är jag inte helt stillad.

Kommentar av Mo




Kommentera

